Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Erasmus a Siena
10 juillet 2007

nog 1 keer slapen

en hij komt... :)

blij blij blijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj superblij

heb echt niet veel meer te vertellen, Tittio (den jockey van de Oca) is naar huis want moet een race gaan rijden, ik chill aan het zwembad, krijg ondertussen een schoon kleurke, heb mijn valies aan stef meegegeven dus normaalgezien - als alain zich aan mijn orders houdt dat hij alleen een boxershort en een lege valies mag meebrengen - komt het in orde voor de vlieger kwa kilos... ( I will always be a glamourgirl who loves shopping, especially in Italie :) van wie k da heb weet k ni, maar kschik ni te veranderen. Geen zorgen, Alain komt dus morgen en confisceert (confisquer hoe schrijf je da in t nederlands?) mijn visakaart, hij zal dan ook altijd het brein zijn dat mij kalm houdt kwa uitgaven - ge ziet nen economist en een jurist das echt complementair ( op alle valkken hahahah)

kga naar de mensa nu, toedeloe

Publicité
Publicité
Commentaires
D
! ! ! ! ! ! FELICE FEILCE FELICE ! ! ! ! ! !<br /> <br /> ! ! è arrivato a Siena ! !
M
tis ook confisqueren in het nederlands! ;-)))<br /> er kan nogal wat veranderen in 6 maand, é!!? Ik zit hier nu ver met de slappe lach over het verhaal van daarnet! Doe de groetjes aan je papa!!!! ;-))) <br /> <br /> Voor Alain: "Cor magis tibi Liz pandit"<br /> <br /> x<br /> x<br /> x
Erasmus a Siena
Publicité
Erasmus a Siena
Archives
Publicité