Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Erasmus a Siena
1 juillet 2007

palio palio palio

ge zou er zot van worden, maar eigenlijk draai je gewoon mee in dit circus ... eigenlijk is t de max... ik vind t de max, de senesen vinden het nog de-maxer, en de toeristen flippen hun dood... ik heb zoveel filmpjes maar dat kan k niet posten Morgen is de grote dag, vanavond nog een training (da is wel geen training ni meer ze, da is gewoon just t zelfde als nen echte palio), en vanavond ben k uitgenodigd voor groot diner in de contrade della torre en die van de oca ... ja ik weet niet waarom, gewoon maatjes die daar wonen en ons willen meenemen... je moet wel weten die diners zijn gigantischh he vanavond eet er 15000 man buiten op straat, heel siena is geblokkeerd met tafels en stoelen, zaaaaaaaaaaaaalig maar t mottige is da ik ni naar t diner kan gaan want ik moet blokken, ik ga later daar iets daan drinken... da ga ook leuk zijn! Ik kan t echt ni beschrijven wat hier aan de gang is; gisteren liep ik alleen op de campo (savonds laat) op weg naar johannes zijn huis voor een zoveelste party en moet je weten de campo is zoooooooooooo mooi nu (zeker savonds), ik werd er gewoon emotioneel van bij de gedachte dat ik binnen 4 weken dada moet zeggen aan zo een schitterende plaats... pffffffff merci erasmus merci papa, merci Ucl, merci mijn schitterende vriendjes hier allemaal, dit is een plaats die ik nooit kan vergeten,... soit kga stoppen of krijg weer tranen he :) IMG_2294IMG_2286
Publicité
Publicité
Commentaires
M
Schatje,<br /> Nog even volhouden om te bereiken waarvoor je echt naar Siena kwam.... we steunen je ten volle doch jij zal het zelf moeten doen.<br /> Alles wat je erbij kreeg en mocht meemaken en nog zult mee beleven (o.a. die unieke Palio) zul je voortaan als een echte rijkdom in je herinnering bewaren, vooral omdat je in je hart voor altijd ook een beetje (of veel) Senees zult blijven en verbonden met deze prachtige stad, met de mooiste Campo van de hele wereld.<br /> We begrijpen dat je dat je die "Italiaanse vurigheid" zult missen en vooral die vele Erasmusvrienden. Doch de "echte vrienden" zullen je nooit meer loslaten.<br /> Probeer er nu niet te lang bij stil te staan en bedenk : voor je naar Siena vertrok kende je dit ook allemaal niet.... Kijk daarom uit naar al het mooie dat de toekomst voor jou nog in petto heeft.<br /> We duimen voor jou en Alain !!!!<br /> Sterkte !!!! (en begrip)<br /> Meterken
D
Weg van de massa kun je pas inschatten wat de impact is van een gebeuren. <br /> De laatste loodjes wegen <br /> maar de kracht in je om die loodjes om te toveren in pluimen maken van dit alles een droom<br /> <br /> De herinneringen zullen blijven zweven in de nevels van uw gedachtenstromen telkens anders telkens mooi als een bloem in het leven<br /> <br /> Twee duimen voor de goede afloop<br /> <br /> greetz<br /> <br /> Diederik
Erasmus a Siena
Publicité
Erasmus a Siena
Archives
Publicité