Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Erasmus a Siena
12 juin 2007

Zit in een internetcafe waar ik mijn eigen

Zit in een internetcafe waar ik mijn eigen computer kan aansluiten op het internet en dus profiteer ik van de gelegenheid om een paar fotos te posten - kwestie van wat leven in mijn blog te houden... Het zijn nog een paar afscheidsfotos van Murat en Lawinjo, de laatste avond enz... Voor morgen ben ik volledig klaar en voorbereid, don t worry ik voel geen stress en heb goed gewerkt - zelfs naar belgische normen !!! Ik post het resultaat onmiddellijk na mijn examen (dus morgen rond 12uur voor de nieuwsgierigen) IMG_1915IMG_1919IMG_1920IMG_1923IMG_1924IMG_1926IMG_1931 T zijn toch schatjes he... nu ik de fotos weer even bekijk... Tot morgen!!!
Publicité
Publicité
Commentaires
Erasmus a Siena
Publicité
Erasmus a Siena
Archives
Publicité